پلاسما جت

پلاسما جت چیست ؟

پلاسما جت ، که با نام جت پلاسما هم شناخته می شود ؛ یکی از پیشرفته ترین تکنیک های غیرتهاجمی ، به منظور رفع افتادگی و پیری پوست می باشد ؛ که به علت دریافت نتایج مطلوب و عدم عوارض ، مورد توجه بسیاری از پزشکان قرار گرفته است ؛ از این تکنولوژی به روز دنیا ، می توان به منظور رفع و درمان افتادگی خفیف پلک ، مشکلات پوستی ؛ از جمله چین و چروک ها ، جای اسکار و برداشتن خال های ریز گوشتی و همچنین زگیل ها استفاده کرد.

چگونگی عملکرد پلاسما پلاسما جتجت

این تکنولوژی نوین ، با تاثیر گذاری بر روی غشای پوست ، از طریق یونیزه کردن گاز میان اپلیکاتور و پوست و ایجاد شار الکترونی ؛ به تحریک سلول های پوست ، پرداخته و بدین ترتیب منجر به بروز بهبودی در ناحیه تحت درمان می گردد.

اگر بخواهیم به طور دقیق اشاره کنیم ، به منظور انجام این روش ، در ناحیه مورد نظر با استفاده از دستگاه مخصوص ، نقاط ریز بسیاری در کنار هم ایجاد شده و بدین ترتیب به علت تبخیر قسمت هایی از لایه های عمیق پوست ، مشکلات به وجود آمده ، برطرف می گردد ؛ لازم به ذکر است در این روش ، تنها لایه سطحی پوست آسیب دیده که آن نیز در طی یک هفته به طور کامل بهبود می یابد.

لازم به ذکر است ، دریافت نتایج مطلوب از این روش ، با توجه به شرایط بیماران نیازمند تکرار مجدد جلسات درمان می باشد.

آیا پلاسما جت درد دارد ؟

پلاسما جت ، تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد ؛ بنابراین افراد در حین انجام آن دردی را احساس نخواهند کرد.

ماندگاری پلاسما جت

ماندگاری نتایج به دست آمده از این روش ، با توجه به سبک زندگی افراد متفاوت می باشد ؛ اما در حالت کلی مدت زمان دوام آن طولانی است.

عوارض پلاسما جت

طبق مطالعات انجام شده ، تا به امروز هیچ گونه گزارشی در ارتباط با بروز عوارض و همچنین نارضایتی بیماران از روش پلاسما جت که به وسیله افراد متخصص انجام شده ، دریافت نشده است.

هزینه پلاسما جت

هزینه پلاسما جت در افراد با توجه به پارامترهای بسیاری متغیر بوده و تعیین هزینه نهایی آن نیازمند انجام معاینات مورد نیاز توسط پزشک می باشد ؛ بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، به پزشک مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است ، هزینه این روش در مقابل جراحی های پلاستیک بسیار مقرون به صرفه می باشد و مشکل اسکار محل زخم و کشیدن بخیه نیز ندارد.