جراحی بینی گوشتی

عمل جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی : بینی هایی که دارای پوست ضخیم و غضروف های بزرگ ولی اکثراضعیف ونازک باشند ، تحت عنوان بینی های گوشتی شناخته می شوند ؛ بینی های گوشتی ، به دودسته اصلی تقسیم می‌شوند : جراحی بینی گوشتی

• بینی گوشتی با پوست ضخیم

ضخیم بودن پوست بینی های گوشتی ، در اثر رشد بیش از حد غدد چربی زیرپوستی می باشد.

• نوع دوم به علت غضروف های بیش از حد بزرگ و نامتناسب با هرم استخوانی

لازم به تذکر است جراحی بینی گوشتی نسبت به جراحی بینی استخوانی ، کمی سخت تر می باشد ؛ علت آن نیز وجود پوست ضخیم در بینی های گوشتی و پوست نازک در بینی های استخوانی است.

عمل بینی گوشتی طبیعی

جراح بینی ، به علت ویژگی های منحصر به فرد بینی های گوشتی ، توانایی اعمال تغییرات بسیار بر روی آن ها را ندارد و در صورت اعمال اصلاحات بسیار نیز نتایج مطلوبی از آن دریافت نمی شود ؛ به همین علت گفته می شود کسانی که دارای بینی های گوشتی می باشند ، کاندید مناسبی جهت انجام جراحی بینی طبیعی بوده و نمی توانند جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی انجام دهند.

جراحی بینی گوشتی با لیزر

احتمالا مطالب بسیاری در ارتباط با جراحی بینی گوشتی با لیزر ، شنیده یا خوانده اید و در این باره کنجکاو شده اید ، لازم به تذکر است در سالیان اخیر ، لیزر در حوزه پزشکی پیشرفت بسیاری داشته ، اما متاسفانه پیشرفت آن به حدی نبوده که بتواند بر روی استخوان و غضروف بینی تغییرات ایجاد کند ؛ از این رو تمامی یمطالب موجود درباره جراحی بینی با لیزر ، تنها جنبه تبیلغاتی داشته و صحت علمی ندارد.

از تنها کاربرد لیزر در جراحی بینی ، می توانیم به رفع جای اسکار ناشی از آن اشاره کنیم.

هزینه عمل بینی گوشتی

جهت اطلاع از هزینه جراحی زیبایی بینی ، باید به جراح بینی مراجعه شود ؛ چرا که به علت تاثیر گذاری پارامترهای گوناگون ، هزینه عمل بینی در افراد متفاوت می باشد.

پس از مراجعه به جراح بینی و انجام معاینات مورد نیاز ، قیمت نهایی جراحی بینی مشخص می گردد.